Τρίτη 25 Αυγούστου 2009

Φαλαίνοψις ( Phalaenopsis ) μετά την άνθηση

Έχουμε μια Φαλαίνοψις η οποία έχει απανθίσει.
Τι κάνουμε?
Κόβουμε τον ανθοφόρο βλαστό η όχι?
Όχι, τον αφήνουμε ως έχει γιατί μπορεί να ανθίσει ξανά από εκεί ή να βγάλει πάνω του νέο φυτό.
Τον απανθισμένο ανθοφόρο βλαστό θα τον κόψουμε μόνο αν αυτός κιτρινίσει/ξεραθεί και μόνο μέχρι το σημείο που θα συμβεί αυτό.

απανθισμένη ορχιδέα

Hosted on Fotki

νέο φυτό στην βάση του φυτού

Hosted on Fotki

νέος ανθοφόρος βλαστός

Hosted on Fotki

νέο φυτό ( Keiki ) πάνω στον παλιό ανθοφόρο βλαστό

Hosted on Fotki

Hosted on Fotki
______________

11 σχόλια:

  1. Γεία σας!Είμαι η Κατερίνα και θα ήθελα να σας ρωτησω αν μπορώ να πολλαπλασιασω την ορχιδέα μου που είναι είδος Phalaenopsis και έχει στα παλιά ανθοφόρα κλαδία καινούργια στελέχη.Μπορώ να τα κόψω και να μεταφυτεύσω,αν ναι πότε?Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο εξής mail:dora@palioura@yahoo.gr.

    Σας ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορείς να τα κόψεις και να τα βάλεις σε δικες τους γλάστρες μόνο αν έχουν αναπτύξει δικό τους καλό ριζικό σύστημα το οποίο κατά την μεταφύτευση να βρίσκετε σε ενεργή ανάπτυξη

    Πολλές πληροφορίες μπορείς να βρείς στο φόρουμ μας

    http://www.atfreeforum.com/ps

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα το έστελνα στο mail σου αλλά η διεύθυνση που έδωσες είναι λανθασμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σας ειμαι η Ματινα.Η ορχιδεα μου εχει βγαλει ενα νεο φυτο στις ριζες του.Πρεπει να το ξεχωρισω?Και αν ναι πως θα την ξεχωπισω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας ειμαι η Ματινα.Η ορχιδεα μου εχει ενα νεο φυτο στις ριζες του.Να το ξεχωρισω και αν ναιπως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το αφήνεις όπως είναι να μεγαλώσει και να βγάλει δικες του ρίζες.
    Όταν πια έχει δικό του ριζικό σύστημα μπορείς να το αφαιρέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας ειμαι η Ματινα.Η ορχιδεα μου ειναι γεματη μπουμπουκια αλλα αφου μεγαλωσαν αρχιζουν να μαραινονται αντι να ανοιξουν.Γιατι συμβαινει αυτο και τι πρεπει να κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι φυσικό αυτό με τις πολλές αλλαγές που παθαίνει το φυτό από το μαγαζί στο σπίτι κτλ.
    περισσότερες πληροφορίες θα βρείς στο :
    www.atfreeforum.com/ps

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας. βλέπω ότι οι ορχιδέες ,βρίσκονται συνήθως σε μικρές γλάστρες , υπάρχει λόγος γιαυτό ;
    το συγκεκριμένο χώμα που μπορώ να το βρω ; πρέπει να γίνεται μεταφύτευση ή είναι αρκετός ο χώρος που αναπτύσσετε το φυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εδώ θα λύσεις όλες σου τις απορίες http://fyta.createforumhosting.com/forum-f77.html?sid=0466f9bf0e7ce23c7cd61617bc48ae10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ για την βοήθεια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναζήτηση

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

free counters